
99
ΑΕΠΠ – Εκδόσεις ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ
Για
i
από
1
μέχρι
3
Εμφάνισε
ΜΟ[i, 1], ΚΩΔ [i]
Τέλος_Επανάληψης
Για
i
από
2
μέχρι
30
Για
j
από
30
μέχρι
i
με_βήμα
– 1
Αν
ΜΟ [j – 1, 2] < MO [j, 2]
τότε
Αντιμετάθεσε
ΜΟ [j-1, 2], MO[j, 2]
Αντιμετάθεσε
ΜΟ [j-1, 1], MO[j, 1]
Αντιμετάθεσε
ΚΩΔ [j – 1], ΚΩΔ[ j]
Τέλος_Αν
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος_Επανάληψης
Για
i
από
1
μέχρι
3
Εμφάνισε
ΜΟ[i, 2], ΚΩΔ [i]
Τέλος_Επανάληψης
Τέλος
Θέμα_Γ
Σε ένα πρόγραμμα ανταλλαγής μαθητών Comenius συμμετέχουν μαθητές
από δυο χώρες: Ελλάδα (EL) και Ισπανία (ES). Οι μαθητές αυτοί καλούνται να
απαντήσουν σε μια ερώτηση όπου οι δυνατές απαντήσεις είναι:
1. Πολύ συχνά 2. Συχνά 3. Αρκετές φορές 4. Σπάνια 5. Ποτέ
Στην πρώτη φάση επεξεργασίας της ερώτησης πρέπει να καταγραφούν οι
απαντήσεις από κάθε χώρα και να μετρήσουν για κάθε αριθμό απάντησης
πόσες φορές υπάρχει, με σκοπό να αναφέρουν για κάθε χώρα, ποια
απάντηση είχε τα μεγαλύτερα ποσοστά. Για να βοηθήσετε στην επεξεργασία
να αναπτύξετε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ το οποίο:
Δ1.α.
Να περιέχει τμήμα δηλώσεων.
β.
Να δημιουργεί δύο πίνακες EL[5] και ES[5] και να καταχωρίζει σε
αυτούς την τιμή 0 σε όλα τα στοιχεία τους. (Μονάδες 2)
Δ2.
Για κάθε μαθητή να διαβάζει το όνομα της χώρας του και τον αριθμό της
απάντησής του. Οι δυνατές τιμές για τη χώρα είναι: EL, ES και για την
απάντηση 1,2,3,4,5. Η κάθε απάντηση θα πρέπει να προσμετράται σε έναν
από τους δύο πίνακες EL[5], ES[5] ανάλογα με τη χώρα και στο αντίστοιχο
στοιχείο. Δηλαδή, αν δοθούν για τιμές οι ES και 4, τότε θα πρέπει στο 4
ο
στοιχείο του πίνακα ES[5] να προστεθεί μια ακόμα καταχώριση. (Δεν
απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας τιμών) (Μονάδες 5)
Δ3.
Η προηγούμενη διαδικασία εισαγωγής δεδομένων και καταχώρισης
απαντήσεων θα ελέγχεται από την ερώτηση «για Διακοπή της εισαγωγής
ΘΕΜΑ Δ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2013