Background Image
Previous Page  62 / 306 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 62 / 306 Next Page
Page Background

61

ΑΕΠΠ – Εκδόσεις ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ

Β.2

α.

Ι ← ( Α + Β + Γ ) / 3

β.

Μ←Μ + 2

γ.

Λ ← Λ * 2

δ.

Χ ← Χ – Ψ

ε.

Α ← Α mod Β

Γ.1

Η κατανόηση ενός προβλήματος αποτελεί συνάρτηση δύο παραγόντων.

Να τους αναφέρετε. (Μονάδες 4)

Γ.2.α.

Πότε εμφανίζονται τα συντακτικά λάθη ενός προγράμματος και πότε

τα λογικά. (Μονάδες 2)

β.

Δίνονται οι παρακάτω λανθασμένες εντολές για τον υπολογισμό του

μέσου όρου δύο αριθμών:

1.

Γ ← Α+Β/2

2.

Γ ← (Α+Β/2

3.

Γ ← (Α+Β/2)

4.

Γ ← (Α+Β):2

Να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό της κάθε εντολής (1, 2, 3, 4) και

δίπλα τη λέξη συντακτικό ή τη λέξη λογικό, ανάλογα με το είδος του λάθους.

(Μονάδες 4)

Απάντηση:

Γ.1.

Η κατανόηση ενός προβλήματος αποτελεί συνάρτηση δύο παραγόντων, της

σωστής διατύπωσης εκ μέρους του δημιουργού του και της αντίστοιχα σωστής

ερμηνείας από τη μεριά εκείνου που καλείται να το αντιμετωπίσει.

Γ.2. α.

Τα λάθη του προγράμματος είναι γενικά δύο ειδών, λογικά και

συντακτικά. Τα λογικά λάθη εμφανίζονται μόνο στην εκτέλεση, ενώ τα

συντακτικά λάθη στο στάδιο της μεταγλώττισης.

β.

1.

Λογικό

2.

Συντακτικό

3.

Λογικό

4.

Συντακτικό

Δ.

Να αντιστοιχίσετε κάθε Δεδομένο της Στήλης Α με το σωστό Τύπο

Δεδομένου της Στήλης Β. Τα στοιχεία της Στήλης Β μπορείτε να τα

χρησιμοποιήσετε καμία, μία ή περισσότερες από μία φορές.

Στήλη Α

Δεδομένα

Στήλη Β

Τύπος Δεδομένων

1. 0,42

α. Ακέραιος

2. “ΨΕΥΔΗΣ”

β. Πραγματικός

3. “Χ”

γ.

Χαρακτήρας

4. -32,0

δ. Λογικός

5. ΑΛΗΘΗΣ

(Μονάδες 5)

Απάντηση:

Δ.

1 – β

2 – γ

3 – γ

4 – β

5 – δ