
Εκδόσεις ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ – ΑΕΠΠ
126
Α1.
Να γράψετε στο τετράδιό σας τον αριθμό καθεμιάς από τις παρακάτω
προτάσεις 1-5 και, δίπλα, τη λέξη
ΣΩΣΤΟ
, αν η πρόταση είναι σωστή, ή τη
λέξη
ΛΑΘΟΣ
, αν η πρόταση είναι λανθασμένη.
1.
Η επίλυση της δευτεροβάθμιας εξίσωσης αποτελεί ένα αδόμητο
πρόβλημα.
2.
Η εντολή Αρχή_επανάληψης...Μέχρις_ότου εκτελείται οπωσδήποτε μία
φορά.
3.
Τα στοιχεία των στατικών δομών δεδομένων αποθηκεύονται σε μη
συνεχόμενες θέσεις μνήμης.
4.
Οι μεταβλητές που χρησιμοποιούνται σ' ένα πρόγραμμα αντιστοιχούνται
από το μεταγλωττιστή σε συγκεκριμένες θέσεις μνήμης του υπολογιστή.
5.
Η ακολουθιακή δομή εντολών χρησιμοποιείται, όταν είναι δεδομένη η
σειρά εκτέλεσης ενός συνόλου ενεργειών. (Μονάδες 10)
Απάντηση:
Α1.
1.
ΛΑΘΟΣ
2.
ΣΩΣΤΟ
3.
ΛΑΘΟΣ
4.
ΣΩΣΤΟ
5.
ΣΩΣΤΟ
A2.
Να αναφέρετε επιγραμματικά πέντε από τα πλεονεκτήματα του
δομημένου προγραμματισμού. (Μονάδες 10)
Απάντηση:
Α2.
Μερικά από τα πλεονεκτήματα του δομημένου προγραμμτισμού είναι:
→
Δημιουργία απλούστερων προγραμμάτων.
→
Άμεση μεταφορά των αλγορίθμων σε προγράμματα.
→
Διευκόλυνση ανάλυσης του προγράμματος σε τμήματα.
→
Περιορισμός των λαθών κατά την ανάπτυξη του προγράμματος.
→
Διευκόλυνση στην ανάγνωση και κατανόηση του προγράμματος από τρίτους.
Α3.
Δίνεται το παρακάτω τμήμα αλγορίθμου:
Αν
x > 0 ή y > 0
τότε
Εμφάνισε
"Ένας τουλάχιστον θετικός αριθμός"
Αλλιώς_αν
x < 0 και y < 0
τότε
Εμφάνισε
"Δύο αρνητικοί αριθμοί"
Τέλος_αν
Να γράψετε στο τετράδιό σας τμήμα αλγορίθμου το οποίο να παράγει το ίδιο
αποτέλεσμα με το παραπάνω, χρησιμοποιώντας μόνο τις λογικές συνθήκες
x > 0, x < 0, y > 0, y < 0 και χωρίς να χρησιμοποιήσετε λογικούς τελεστές.
(Μονάδες 7)
ΘΕΜΑ Α
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2016 (ΠΑΛΙΟ)