Background Image
Previous Page  31 / 306 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 31 / 306 Next Page
Page Background

Εκδόσεις ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ – ΑΕΠΠ

30

α.

να διαβάζει τα ονόματα των μαθητών και να τα αποθηκεύει σε

μονοδιάστατο πίνακα. (Μονάδες 2)

β.

να διαβάζει τους τρεις βαθµούς που έλαβε κάθε μαθητής και να τους

αποθηκεύει σε δισδιάστατο πίνακα. (Μονάδες 2)

γ.

να υπολογίζει το µέσο όρο των βαθµών του κάθε µμαθητή. (Μονάδες 4)

δ.

να εκτυπώνει τα ονόµατα των μαθητών και δίπλα τους το µέσο όρο των

βαθµών τους ταξινομημένα µε βάση το µέσο όρο κατά φθίνουσα σειρά. Σε

περίπτωση ισοβαθµίας η σειρά ταξινόµησης των ονοµάτων να είναι

αλφαβητική. (Μονάδες 7)

ε.

να υπολογίζει και να εκτυπώνει το πλήθος των µαθητών µε το µεγαλύτερο

µέσο όρο. (Μονάδες 5)

Παρατήρηση: Θεωρείστε ότι οι βαθµοί των µαθητών είναι µεταξύ του 0 και

του 100 και ότι τα ονόµατα των µαθητών είναι γραµµένα µε µικρά γράµµατα.

Απάντηση:

Αλγόριθμος

Θέμα_4

Για

i

από

1

μέχρι

500

Διάβασε

ΟΝ[i]

Sum

0

Για

j

από

1

μέχρι

3

Διάβασε

ΒΑΘ[i, j]

Sum

Sum + ΒΑΘ[i, j]

Τέλος_επανάληψης

MO[i]

Sum / 3

Τέλος_επανάληψης

Για

i

από

2

μέχρι

500

Για

j

από

500

μέχρι

i

με_βήμα

-1

Αν

ΜΟ[j-1] < ΜO[j]

τότε

Temp2

MO[j]

MO[j]

MO[j-1]

MO[j-1]

Temp2

Temp1

OΝ[j]

OΝ[j]

OΝ[j-1]

OΝ[j-1]

Temp1

Τέλος_αν

Αν

ΜΟ[j-1] = ΜO[j]

τότε

Αν

ΟΝ[j-1]>OΝ[j]

τότε

Temp1

OΝ[j]

OΝ[j]

OΝ[j-1]

OΝ[j-1]

Temp1

Τέλος_αν

Τέλος_αν

Τέλος_επανάληψης

Τέλος_επανάληψης