Background Image
Previous Page  4 / 162 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 4 / 162 Next Page
Page Background

ΠΡΟΛΟΓΟ΢

΢κοπόσ των εκδόςεων ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ είναι να παρζχουν αξιόπιςτα και χρθςτικά

ςυγγράμματα ςτον φιλομακι και απαιτθτικό μακθτι. ΢τθ ςειρά «ΘΕΜΑΣΑ & ΛΤ΢ΕΙ΢»

περιλαμβάνονται, μεταξφ των άλλων τίτλων, και τα κριτιρια τθσ Σράπεηασ Θεμάτων

μαηί με τισ απαντιςεισ τουσ.

Με τισ τελευταίεσ εξελίξεισ που αφοροφν τθ διαδικαςία προαγωγισ τθσ Αϋ & Βϋ

Λυκείου το Τπουργείο ζκρινε πωσ θ Σράπεηα Θεμάτων δεν ζχει δεςμευτικό χαρακτιρα

για τουσ διδάςκοντεσ, αλλά μπορεί να χρθςιμοποιθκεί προαιρετικά για το 50% των

κεμάτων των ενδοςχολικϊν εξετάςεων.

Λαμβάνοντασ υπόψθ αυτό το δεδομζνο, προςφζρουμε ςτουσ μακθτζσ τθσ Αϋ & Βϋ

Λυκείου αυτι τθ ςειρά, αφοφ πιςτεφουμε ότι θ ςωςτι μελζτθ δεν πρζπει να ςτθρίηεται

ςε ευκαιριακι αποςτικιςθ λυμζνων αςκιςεων, οφτε, φυςικά, ςτθν κακϊσ νοοφμενθ

λογικι του εντοπιςμοφ «SOS» κεμάτων. Αντίκετα, φρονοφμε πωσ θ μελζτθ ςε βάκοσ

ολόκλθρθσ τθσ κεωρίασ, θ μεκοδολογικι ανάλυςθ τθσ διδακτζασ φλθσ, θ εξάςκθςθ με

πρότυπα παραδείγματα και θ υποδειγματικι επίλυςθ αςκιςεων προςφζρει ςτουσ

μακθτζσ τισ απαραίτθτεσ γνϊςεισ ενόψει τθσ προετοιμαςίασ τουσ για τισ κρίςιμεσ

Πανελλαδικζσ Εξετάςεισ.

Η ςειρά «ΘΕΜΑΣΑ & ΛΤ΢ΕΙ΢» εκπονικθκε από ζμπειρουσ και καταξιωμζνουσ

εκπαιδευτικοφσ των φροντιςτθρίων ΜΠΑΧΑΡΑΚΗ, οι οποίοι ζχουν να επιδείξουν

αναγνωριςμζνο ςυγγραφικό και επιςτθμονικό ζργο. Η διδακτικι εναςχόλθςθ και θ

κακθμερινι μασ τριβι με τα μακιματα των Πανελλαδικϊν Εξετάςεων μάσ οδιγθςε ςτο

ςυμπζραςμα ότι θ άριςτθ επίδοςθ ςτθ Γϋ Λυκείου προαπαιτεί ανάπτυξθ τθσ κριτικισ

και ςυνδυαςτικισ ςκζψθσ, υψθλό γνωςτικό υπόβακρο κακϊσ και εμβάκυνςθ ςε όλο το

εφροσ τθσ φλθσ των προθγοφμενων τάξεων τθσ Αϋ και Βϋ Λυκείου.

Η εκδοτικι καινοτομία τθσ ςειράσ, που τθν κακιςτά απαραίτθτθ για τθν

ολοκλθρωμζνθ προετοιμαςία του μακθτι, ζγκειται ςτα παρακάτω ςθμεία:

οι απαντιςεισ δίνονται αναλυτικά αμζςωσ μετά τθν εκφϊνθςθ κάκε κζματοσ

οι λφςεισ παρατίκενται διεξοδικά με υποδειγματικό τρόπο, με παρουςίαςθ ακόμθ

και των αρικμθτικϊν πράξεων και υπολογιςμϊν

θ μεκοδολογία και ο πρότυποσ τρόποσ επίλυςθσ προετοιμάηουν τον απαιτθτικό

μακθτι που επιδιϊκει τθν άριςτθ βακμολογικι επίδοςθ

οι εναλλακτικοί τρόποι επίλυςθσ και οι κρίςιμεσ επιςτθμονικζσ παρατθριςεισ

οδθγοφν ςε εμβάκυνςθ, διευρφνοντασ τουσ γνωςτικοφσ ορίηοντεσ

οι κεωρθτικζσ επιςθμάνςεισ, τα ςχόλια, τα ςχιματα, τα διαγράμματα και οι

μεκοδολογικζσ υποδείξεισ οξφνουν τθν κριτικι ικανότθτα και τθ ςυνδυαςτικι

ςκζψθ.

Η παιδεία αποτελεί ςτθν εποχι μασ προχπόκεςθ κοινωνικισ επιτυχίασ και μζςο

ανζλιξθσ του ατόμου, επζνδυςθ κριςιμότατθ για το μζλλον των νζων. Η προετοιμαςία

για τισ εξετάςεισ αποτελεί αφετθρία για ζναν όμορφο προοριςμό. Ευελπιςτοφμε και

ευχόμαςτε θ μελζτθ του παρόντοσ ςυγγράμματοσ να ςυμβάλει κακοριςτικά ςτθν

επιτυχία και να κατευκφνει τον μακθτι ςτθν επίτευξθ των ςτόχων του.

Ο Διευκυντισ ΢πουδϊν

Ι. Μ. Μπαχαράκθσ